Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
O cyklu wykładów „WODA: W CENTRUM” firmowanych przez SARP -...
czytajFenek Studio, Michał Loba i Nikodem Szpunar to najlepsi projektanci...
czytajWywiad z założycielką Vanessa DeLeon Associates,biurem projektowym z Nowego Jorku
czytajMawiał, że dobry design musi być funkcjonalny, a funkcjonalność powinna...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz