Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Onto, czyli Anna Wręga i Kaja Nosal. Historia tej pracowni...
czytajProjektowanie współczesnych przestrzeni publicznych to niezwykła przygoda. Składa się na...
czytajProjekty duetu Job Smeets i Nynke Tynagel u jednych...
czytajZapraszamy na kolejny wywiadu z cyklu 'Rozmowy z architektem'....
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz