Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
O cyklu wykładów „WODA: W CENTRUM” firmowanych przez SARP -...
czytajPiękniejsza przyszłość? Architekt Thomas Heatherwick pokazuje pięć ostatnich projektów zawierających...
czytajStandardowa klasyka to już przeżytek. Firmy starają się, aby powierzchnie...
czytajPrzemysłowe dzielnice Londynu zainspirowały znanego brytyjskiego projektanta do stworzenia unikalnej...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz