Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Cykl krótkich rozmów z polskimi architektami i architektami wnętrz. Dowiedz...
czytajDobry design wygląda świetnie - ale dlaczego nie miałby też...
czytajProjektantka ceramiki Eva Zeisel wspomina 75 lat swojej kariery zawodowej....
czytajPiękniejsza przyszłość? Architekt Thomas Heatherwick pokazuje pięć ostatnich projektów zawierających...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz