Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Grafik Stefan Sagmeister zabiera publiczność w dziwaczną podróż po chwilach...
czytajŻycie Johna Maedy, profesora MIT (Massachusetts Institute of Technology) Media...
czytajBył czołowym przedstawicielem francuskiego wzornictwa XX wieku. Nieustannie eksperymentował z...
czytajStworzył markę, która osiągnęła rangę zjawiska popkulturowego. Nadgryzione jabłko –...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz