Międzynarodowa wirtualna kampania promocyjna "MADE IN PORTUGAL naturally", ma na celu zwrócić uwagę na wysoką jakość portugalskich produktów wyposażenia i wykończenia wnętrz.
Celem międzynarodowej kampanii "MADE IN PORTUGAL naturally" jest zwrócenie uwagi klientom z całego świata na innowacyjność portugalskich produktów wyposażenia i wykończenia wnętrz, wyróżniających się wysoką jakością i silną tradycją oraz na jej zróżnicowaną i wartościową ofertę.
Portugalski sektor artykułów wyposażenia wnętrz ma silne tradycje w sztuce rzemiosła, jakości wyrobów i ukierunkowaniu na klienta. Obejmuje on branżę meblarską, oświetleniową, tekstyliów domowych, artykułów gospodarstwa domowego, ceramiki dekoracyjnej i użytkowej, sztućców, szkła i kryształu, wyróżniając się dużą zdolnością do innowacji i do tworzenia nowych trendów, a przede wszystkim, cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie.
Portugalski sektor materiałów budowlanych stawia na innowacje i technologię, podążając za nowymi trendami i zapewniając zróżnicowaną, wysoce wydajną, wysublimowaną i dobrze zaprojektowaną gamę swoich produktów. Obejmuje on wyroby z kamienia, ceramiki, drewna, korka, metali, cementu, gipsu, betonu, tworzywa sztucznego, szkła oraz farby i lakiery.
Portugalia to kraj, w którym kultura i tradycja współistnieją z wzornictwem, technologią oraz badaniami i rozwojem. Jakość, autentyczność i ekskluzywność charakteryzują produkcję portugalskich towarów, które są wybierane przez wiodących międzynarodowych klientów. Mając prawie dziewięć wieków historii, Portugalia jest krajem innowacyjnym, wysublimowanym i patrzącym w przyszłość, w którym zrównoważony rozwój jest priorytetem.
|
|
|
|
|
Źródło: portugalnaturally.pt
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Poznaj gorący trend 2021 roku, czyli kitchen shelfie.
czytaj„Czy miasto może być miastem, wcale nim nie będąc?”
czytajOkazuje się, że oświetlenie nie musi przybierać formy żyrandola lub...
czytajPonadczasowa elegancja, funkcjonalność i trwałość w jednym to nowy dywan...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz