Austriacki inwestor Immofinanz wprowadził w ostatnich tygodniach na polski rynek „myhive” – międzynarodowy koncept, dedykowany dla swoich nieruchomości biurowych. Aktualnie w Polsce otwarto pięć biurowców pod tą marką. Każdy z nich charakteryzuje się m.in. szerokim zakresem usług i doskonałą infrastrukturą. To co wyróżnia tę markę najmocniej od strony wizualnej, to niezwykły projekt i wygląd samego lobby.
Osobą odpowiedzialną za stworzenie i wdrożenie koncepcji architektonicznej jest Katharina Froech, project partner Vienna dla beainteriors.
Grupa tzw. mebli wysokich (drewniane stoły i krzesła), nad którymi zawieszane są lampy w formie czaszy nadaje się idealnie do pracy. Stoły wyposażone są w stacje dokujące do telefonu czy też tabletu. Ponadto zastosowane w nich rowki pozwalają na utrzymanie urządzeń mobilnych w pozycji pionowej. Co więcej zastosowane koniki na biegunach, czy też tzw. krzesła rowerowe (wysokie krzesła z zamontowanymi pedałami rowerowymi, umożliwiające połączenie pracy z aktywnością fizyczną) stanowią uzupełnienie całości koncepcji i dodatkowy element potwierdzający unikatowość wnętrza.
źródło: materiały prasowe Immofinanz
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Alpejska architektura we współczesnym wydaniu – oto nowy aparthotel Svatý...
czytajPatio zostało tak zaadaptowane, aby wpuścić więcej światła do środka....
czytajHotel Mercure Kraków Stare Miasto to flagowy hotel marki Mercure...
czytajKrakowska kancelaria, której wnętrza zachwycają światłem i powietrzem to efekt...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz