Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Wywiad z laureatami konkursu KOŁO ,,Projekt Łazienki 2022"
czytajProjektant Yves Behar odkrywa korzenie swojej pracy w designie, przedstawiając...
czytajCykl krótkich rozmów z polskimi architektami i architektami wnętrz. Architekt...
czytajPokazując serię inspirujących, nietypowych i zabawnych produktów, brytyjski guru designu...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz