Ogłoszono konkurs na stworzenie logo wraz hasłem marketingowym Aquaparku Fala w Łodzi. Do konkursu mogą przystąpić wszystkie osoby pełnoletnie, które zapoznały się z regulaminem konkursu i akceptują jego postanowienia. Autor zwycięskiej pracy otrzyma 5 tys. zł.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest:
a) dostarczenie projektu zgodnego z wymaganiami określonymi w regulaminie oraz opisu idei stojącej za projektem,
b) dostarczenie karty zgłoszenia o udziale w konkursie i akceptacji postanowień regulaminu konkursu
Projekt znaku graficznego powinien:
a) być złożony z symbolu graficznego (sygnetu) oraz napisu Aquapark FALA (logotypu),
b) być multifunkcyjny – nadawać się do różnorodnego wykorzystania, zarówno na materiałach biurowych codziennego użytku (papier firmowy, wizytówka, koperta, teczka, pieczątka, notes etc.), jak i materiałach reklamowych oraz promocyjnych (banery, plakaty, ulotki, przestrzenne wersje umieszczane na elewacji etc.), a także dobrze prezentować się na stronie internetowej aquaparku
c) umożliwiać zastosowanie zarówno na małym, jak i dużym formacie,
d) być złożonym z minimum 3, ale nie więcej niż 6 kolorów,
e) być przedstawionym w wersji pełnokolorowej i czarno-białej,
f) korespondować z proponowanym przez uczestnika konkursu hasłem marketingowym,
g) kojarzyć się z przedmiotem działalności Aquaparku.
Strona konkursowa, regulamin i załączniki
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
VI Ogólnopolski Konkurs Opakowań PakStar 2012 i III Krajowy Konkurs...
czytajArchitekt Jakub Szczęsny często pracował nad nietypowymi projektami. Tym razem...
czytajZnamy zwycięzców Plebiscytu Polska Architektura XXL 2019!. Sprawdź wynki!
czytaj9 listopada na stronie internetowej Zaprojektuj Swój Zysk rusza konkurs...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz