Innowacyjny, intuicyjny i pełen inspiracji – taki ma być pierwszy, nowy Empik, który już we wrześniu zostanie otwarty w stołecznej Galerii Mokotów. Koncept i cały projekt sklepu powstał na podstawie badań rynku oraz ponad 70 letniego doświadczenia projektantów z biura 20.20.
W odpowiedzi na potrzeby klientów, Empik wprowadza pionierskie rozwiązania, które umilą wizyty i ułatwią zakupy w salonach. Metamorfozę przejdzie 30 największych sklepów, a każdy nowo otwarty Empik będzie tworzony według nowej koncepcji. W mniejszych, istniejących lokalach zostaną wprowadzone kluczowe elementy projektu.
Do najważniejszych nowości należy interaktywne urządzenie multimedialne, które funkcjonuje jak personalny doradca każdego klienta. Ten wirtualny księgarz kompleksowo wyszuka produkty, a następnie wyświetli mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Jeśli danej pozycji nie ma akurat na półce – pokaże inne salony, w których jest dostępna, a także umożliwi złożenie zamówienia z bezpłatną dostawą do Empiku.
Aplikacja podpowie też, jaki prezent kupić, aby był dostosowany do wieku i zainteresowań osoby obdarowanej.
Na dużych ekranach w centrum sklepu będą prezentowane aktualności ze świata kultury i rozrywki: selekcja najważniejszych i najciekawszych propozycji, na które warto zwrócić uwagę.
Badania przeprowadzone przez Empik wykazały, że aż 60% klientów odwiedza salony sieci dla przyjemności, szukając pomysłów na ciekawe spędzenie wolnego czasu, czy interesujących propozycji z bogatej oferty wydawniczej. Wiele osób przychodzi do Empiku, aby przejrzeć książki i prasę, dlatego w przestrzeni sklepowej pojawią się wygodne siedziska.
Dla rodzin przygotowano wyjątkową strefę, w której dzieci znajdą niespodziankę skrywaną przez pomarańczowy regał w kształcie litery „e”. To multimedialna książka o…książkach – ze stronami, na których, wśród animacji, znajdują się interaktywne elementy uruchamiane dotykiem.
W aranżacji sklepu dominują przyjazne kolory – jest nowocześnie, designersko, ale też przytulnie. Dużą wagę przywiązano do intuicyjnego rozmieszczenia poszczególnych działów, poruszanie się po salonie będzie znacznie łatwiejsze dzięki czytelnej nawigacji.
Nowy Empik inspiruje do odkrywania kultury i rozrywki, jest przewodnikiem po ciekawych formach spędzania wolnego czasu. Jednym słowem – to miejsce, które podsyca kreatywność, ciekawość i radość z odkrywania ciągle czegoś nowego – powiedziała Mariann Wenckheim, Dyrektor biura 20.20, które zaprojektowało nową aranżację EMPiKu.
Firma ta jest znana z rozwiązań dla marek: Hobbycraft, Prenatal, Strauss Innovation czy szwajcarskiej sieci księgarń P&B.
20.20 było także autorem wykorzystujących najnowocześniejsze technologie projektów dla sieci sprzedaży Nissan czy biur podróży Thomson, tworzyło także nową identyfikację wizualną marki i projekt siedziby klubu Arsenal FC.
Źródło: materiały prasowe
Na dużych ekranach w centrum sklepu prezentowane są aktualności ze świata kultury i rozrywki
|
Pulpit do przeglądania oferty
|
Miejsce dla dzieci
|
Kasy
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
We wnętrzach gdańskiego salonu OOG Optyk prezentowane są wyszukane marki...
czytajJeszcze jedną ciekawą ubiegłoroczną realizacją pracowni Workplace jest aranżacja przestrzeni...
czytajProjekt biura dla firmy konsultingowej w Poznaniu, wykonany przez Workplace,...
czytajProjekt wnętrz Kancelarii Radców Prawnych Zdanowicz i Wspólnicy autorstwa architekt...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz