Dynamiczny, biało-czerwony zestaw podstawowych barw i konkretny, choć pozostający jeszcze na etapie projektu, produkt – mieszkanie. To były wytyczne postawione przed biurem Robert Majkut Design przez firmę Profbud.
Na ich podstawie miał powstać wyjątkowy salon sprzedaży, który ilustrowałby energię, solidność, jakość i dostępność - wartości z którymi marka chce się kojarzyć.
Jak piszą architekci zadanie zrealizowano przez wykorzystanie zasadniczo otwartego planu z wyraźnie zasygnalizowanymi funkcjami. Istniejące przegrody – pomimo, że dzielą – nie stanowią barier, tylko tworzą poszczególne zakątki.
Przejścia złagodzone są kształtami, cieniowaniami, wzajemnym tonowaniem i łączącą wszystko bielą.
Wnętrze zawiera w sobie wiele oryginalnych rozwiązań materiałowych. Są to między innymi indywidualnie zaprojektowane meble (specjalne biurka quality interiors sprzedawców czy stoły do spotkań, regały i szafki) oraz nowoczesne materiały, jak paperstone czy laboratoryjne szkło z którego zrobiona jest szklana kurtyna z podświetlanych rur.
Całość dopełnia dyskretnie zaaranżowana część poczekalni, nazywana „domem”, z sofą, fotelem, regałem z książkami. Kompozycję spina indywidualnie drukowana, cieniowana gradientem (od czerwieni do czerni) wykładzina, zaś tylną część pomieszczenia zdobi wykonany z drewna, przestrzenny relief, ułożony z wielką pieczołowitością na ścianach i suficie.
Źródło: Robert Majkut Design, Profbud
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Wnętrza hotelowe wypełnia jeden kolor. Jest to kolor zielonej oliwki....
czytajWyzwaniem było stworzenie dwóch stref funkcjonalnych oraz połączenie Londynu z...
czytajW wyniku rozbudowy Centrum Handlowego Arkadia powstała wyodrębniona strefa –...
czytajBytowska pracownia projektowa Małgorzaty Hendrych-Lubińskiej LOFFT ARCHITEKTURA WNĘTRZ ma swoją...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz