Crowne Plaza jako brand został wprowadzony do Polski w 2020 roku. Dla designerów i architektów z zespołu Tremend była to niesamowicie ciekawa przygoda. Międzynarodową markę należało dopasować do polskich realiów.
Motywem przewodnim całej inwestycji jest Wisła, która wyróżnia się na tle wszystkich europejskich rzek. Jej dzikość, otaczająca ją przyroda i złocisty piasek, zostały przeniesione do wnętrza. Można ją zauważyć w sztuce, materiałach, wzorach wykładzin czy żyłkowaniu zastosowanych kamieni. Jeśli przymrużymy oczy, to dostrzeżemy we wnętrzach dużą ilość mosiądzu, który swoją złocistą barwą przywołuje na myśl nadwiślańskie plaże i zachody słońca.
Mimo wspomnianej dzikości Wisły, nie można zapominać, że przepływa ona przez sam środek Warszawy. Drugim założeniem architektów podczas tworzenia hotelowych wnętrz było odzwierciedlenie w nich tętniącego życiem miasta. The Warsaw HUB znajduje się w samym centrum stolicy. Panuje tam ciągły ruch. To miejsce, w którym ludzie nieustannie dokądś biegną. Crowne Plaza jest swojego rodzaju ostoją, w której można na chwilę zwolnić i spotkać się z innymi. Stąd projektanci szczególnie zadbali o części wspólne, które charakteryzuje bogactwo materiałów wykończeniowych i wyjątkowa dbałość o detal. Architekci chcieli stworzyć miejsce pełne pozytywnych wibracji, które zelektryzuje emocje gości.
Polska Architektura XXL 2021 mazowieckie
Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!