Instytut Wzornictwa Przemysłowego zaprasza na szkolenie 'Wzornictwo w strategii konkurowania'.
Data i miejsce szkolenia: 23-25 maja 2012 r., Warszawa, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, ul. Świętojerska 5/7
Adresaci szkolenia: menedżerowie ds. rozwoju nowego produktu, koordynatorzy zespołów projektowych, kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla oraz członkowie zespołów projektowych w dużych, średnich i małych przedsiębiorstwach produkcyjnych i dystrybucyjnych.
Czas trwania szkolenia: 3 dni
Cel szkolenia:
Uświadomienie korzyści płynących z zastosowania racjonalnych metod diagnostycznych w kontekście wysokiej zmienności i niskiej przewidywalności środowiska rynkowego
Zapoznanie uczestników z działaniami, jakie warto podjąć na etapie analizy strategicznej poprzedzającej decyzję o wdrożeniu produktu wzorniczego w organizacji
Przedstawienie i przećwiczenie wybranych metod analizy strategicznej otoczenia i pozycji konkurencyjnej organizacji w obszarze innowacji wzorniczych
Zaprezentowanie potencjału wzornictwa przemysłowego w obszarze kreowania silnej marki
Zapoznanie uczestników z praktycznymi aspektami skutecznego wprowadzania nowej marki wzorniczej na rynek
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający jego ukończenie.
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zapraszamy na webinarium firmy Schüco poświęcone nowoczesnej stolarce z PVC-U....
czytajDobry design marki, opakowania czy produktu dodaje wartość, pozwala wyróżnić...
czytajInstitute of Design serdecznie zaprasza na warsztaty: ceramiki, malowania na...
czytajPo raz drugi już Instytut Adama Mickiewicza ogłasza nabór dla...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz