Celem konkursu jest wyodrębnienie najciekawszej koncepcji aranżacji przestrzeni sklepowej.
Organizator:
Organizatorem konkursu jest Esotiq & Henderson S.A, z siedzibą w Gdańsku.
Zasady ogólne:
Organizator oświadcza, że Konkurs:
1 Ma charakter otwarty.
2 Prowadzony jest na podstawie Regulaminu.
3 Jest konkursem koncepcyjnym.
4 Prowadzony jest w języku polskim.
5 Uczestnicy konkursu mogą składać pracę jedynie w języku polskim.
6 Udział w konkursie jest bezpłatny.
Uczestnicy:
Uczestnikiem konkursu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
Zgłoszenia i kwalifikacja:
1 Praca konkursowa musi zawierać:
a) wizualizację 3D koncepcji obejmującą przede wszystkim układ funkcjonalny (rzut sklepu) wraz z uwzględnieniem ścieżki klienta sklepu;
b) moodboard w postaci prezentacji zawierającej inspiracje;
c) część opisową obejmującą propozycje charakteru sklepu wraz z materiałami/kolorami z nim związaną;
d) rysunki gabarytowe;
e) propozycję oprawy oświetlenia;
f) szacunkowy budżet dla realizacji koncepcji.
Ocena prac konkursowych:
Ocena formalna prac konkursowych – do dnia 23.08.2022; 5.
Ocena merytoryczna prac konkursowych – do dnia 26.08.2022; 5.3
Prace konkursowe będą oceniane przez Komisję Konkursową według kryteriów:
- walorów artystycznych;
- walorów użytkowych;
- spójności i logiczności zaproponowanej koncepcji;
- oryginalności i innowacyjności zaproponowanych rozwiązań;
- zgodności z obowiązującymi przepisami prawa w tym wymogami bhp i ppoż.
Nagrody:
Organizator przewiduje jedną nagrodę główną w wysokości 15000,- zł. netto.
Więcej informacji na temat konkursu na stronie organizatora: esotiqhenderson.com/konkursy
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Co naprawdę znaczy architektura? Co można osiągnąć, gdy nie ma...
czytajWeź udział w konkursie dla architektów i projektantów wnętrz pt....
czytajJeszcze do 7 maja 2012 r. można zgłosić udział w...
czytaj9 kwietnia 2019 w Hotelu Warszawa odbyła się debata dla...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz