Międzynarodowa wirtualna kampania promocyjna "MADE IN PORTUGAL naturally", ma na celu zwrócić uwagę na wysoką jakość portugalskich produktów wyposażenia i wykończenia wnętrz.
Celem międzynarodowej kampanii "MADE IN PORTUGAL naturally" jest zwrócenie uwagi klientom z całego świata na innowacyjność portugalskich produktów wyposażenia i wykończenia wnętrz, wyróżniających się wysoką jakością i silną tradycją oraz na jej zróżnicowaną i wartościową ofertę.
Portugalski sektor artykułów wyposażenia wnętrz ma silne tradycje w sztuce rzemiosła, jakości wyrobów i ukierunkowaniu na klienta. Obejmuje on branżę meblarską, oświetleniową, tekstyliów domowych, artykułów gospodarstwa domowego, ceramiki dekoracyjnej i użytkowej, sztućców, szkła i kryształu, wyróżniając się dużą zdolnością do innowacji i do tworzenia nowych trendów, a przede wszystkim, cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie.
Portugalski sektor materiałów budowlanych stawia na innowacje i technologię, podążając za nowymi trendami i zapewniając zróżnicowaną, wysoce wydajną, wysublimowaną i dobrze zaprojektowaną gamę swoich produktów. Obejmuje on wyroby z kamienia, ceramiki, drewna, korka, metali, cementu, gipsu, betonu, tworzywa sztucznego, szkła oraz farby i lakiery.
Portugalia to kraj, w którym kultura i tradycja współistnieją z wzornictwem, technologią oraz badaniami i rozwojem. Jakość, autentyczność i ekskluzywność charakteryzują produkcję portugalskich towarów, które są wybierane przez wiodących międzynarodowych klientów. Mając prawie dziewięć wieków historii, Portugalia jest krajem innowacyjnym, wysublimowanym i patrzącym w przyszłość, w którym zrównoważony rozwój jest priorytetem.
|
|
|
|
|
Źródło: portugalnaturally.pt
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Delikatna forma lampy Marco to ciekawa propozycja do nowoczesnych, jasnych...
czytajJadalnia to jedno z najważniejszych pomieszczeń w całym mieszkaniu. Jest...
czytajJak stworzyć styl industrialny w mieszkaniu? Zapoznaj się z poradami!...
czytajBlask luksusu dotychczas kojarzony głównie z biżuterią pojawia się również...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz