Jeszcze do 30 stycznia 2012 r. można zgłaszać zespoły złożone z młodych twórców, którzy nie ukończyli 28 roku życia, w kategoriach: PRINT, CYBER, FILM, DESIGN, PR oraz młodych marketerów (do 30 roku życia) w kategorii YOUNG CLIENTS. Również do 30 stycznia młodzi mediowcy mogą zgłaszać się w kategorii Young Media Lions.
Zakwalifikowane do konkursu zespoły pracują nad briefem przygotowanym przez firmy i instytucje partnerskie. Ich prace oceniają jurorzy Polskiego Konkursu Reklamy KTR i konkursu Media Trendy w odpowiednich kategoriach. Nagrodą dla zwycięskich teamów w poszczególnych kategoriach jest udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2012.
Uczestnicy konkursu otrzymują brief i mają 24 godziny na przygotowanie:
PRINT – layout’u reklamy prasowej
CYBER – kreacji banerowej
FILM – nakręcenie, a następnie zmontowanie filmu za pomocą telefonu komórkowego (w 48 godz.)
MEDIA – innowacyjnej strategii mediowej
DESIGN – identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania
PR – strategii działań PR
CLIENTS – briefu kreatywnego
Konkurs jest również organizowany dla studentów w kategoriach Print, Film, Cyber, Design oraz Directors.
Young Creatives to specjalny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. Jest platformą wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie.
Eliminacje odbędą się w dniach 13.02-24.02 2012 r. w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie.
Dodatkowe informacje na stronach:
Young Creatives: www.young.ktr.org.pl oraz
Young Media Lions: www.mediatrendy.pl
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Hasło tegorocznej edycji konkursu Młodzi na Start brzmi: MAŁE WNĘTRZA,...
czytajKonkurs oraz plebiscyt 2020 na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w...
czytajTrwa międzynarodowy konkurs Architect of The Year Awards 2021.
czytajWeź udział w konkursie „0,6 do kwadratu”. Konkurs skierowany jest...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz