Ogłoszono konkurs na stworzenie logo wraz hasłem marketingowym Aquaparku Fala w Łodzi. Do konkursu mogą przystąpić wszystkie osoby pełnoletnie, które zapoznały się z regulaminem konkursu i akceptują jego postanowienia. Autor zwycięskiej pracy otrzyma 5 tys. zł.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest:
a) dostarczenie projektu zgodnego z wymaganiami określonymi w regulaminie oraz opisu idei stojącej za projektem,
b) dostarczenie karty zgłoszenia o udziale w konkursie i akceptacji postanowień regulaminu konkursu
Projekt znaku graficznego powinien:
a) być złożony z symbolu graficznego (sygnetu) oraz napisu Aquapark FALA (logotypu),
b) być multifunkcyjny – nadawać się do różnorodnego wykorzystania, zarówno na materiałach biurowych codziennego użytku (papier firmowy, wizytówka, koperta, teczka, pieczątka, notes etc.), jak i materiałach reklamowych oraz promocyjnych (banery, plakaty, ulotki, przestrzenne wersje umieszczane na elewacji etc.), a także dobrze prezentować się na stronie internetowej aquaparku
c) umożliwiać zastosowanie zarówno na małym, jak i dużym formacie,
d) być złożonym z minimum 3, ale nie więcej niż 6 kolorów,
e) być przedstawionym w wersji pełnokolorowej i czarno-białej,
f) korespondować z proponowanym przez uczestnika konkursu hasłem marketingowym,
g) kojarzyć się z przedmiotem działalności Aquaparku.
Strona konkursowa, regulamin i załączniki
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Wystartowała druga edycja Tubądzin Design Awards – międzynarodowego konkursu Grupy...
czytajLexus ogłosił otwarcie konkursu Lexus Design Award. To już 5...
czytajKonkurs na zaprojektowanie drzwi dla indywidualnego odbiorcy przy uwzględnieniu odmienności...
czytajFundacja Aktywnych Obywateli im. Józefa Dietla ogłosiła konkurs na mural,...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz