Przestrzeń zaprojektowana przez pracownię MUSU dla marek Tikkurila i Beckers ma służyć projektowaniu, kreacji, nauce i zabawie. Strefie showroomu towarzyszy profesjonalny sklep z produktami, miejsce dla architektów oraz sala konferencyjna.
Nowy showroom Tikkurila to przestrzeń, która pobudza do kreatywności. Dzięki przemyślanej aranżacji powstało miejsce, w którym wybór idealnego koloru farby i najlepszego rozwiązania dekoracyjnego przestaje być wyzwaniem, a staje się zabawą i czystą przyjemnością. Pod jednym dachem, na powierzchni ponad 400 metrów kwadratowych, spotkały się światy znanych marek oferujących szeroki wachlarz produktów do dekoracji i wykończenia wnętrz.
Przestrzeń showroomu spełnia wiele funkcji: dostarcza klientom kolorystycznych inspiracji, ułatwia wybór i zakup odpowiedniego produktu, umożliwia spotkanie z fachową poradą ekspertów, ale również zaprasza do zabawy kolorem – i to nie tylko najmłodszych.
Showroom
Projekt wnętrz: MUSU
Powierzchnia: 400 m2
Realizacja: 2017
Lokalizacja: Warszawa
źródło: MUSU
Sprawdź również: Volkswagen Home według mode:lina
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Włoski projektant oraz kibic drużyny AC Milan posłużył się klubową...
czytajLondyńska agencja kreatywna Rosie Lee, przeprojektowała siedzibę główną firmy Nike...
czytajW warszawskim biurze Takeda minimalistyczne wnętrza nawiązują do japońskich korzeni...
czytajEfektowne biura Comcast to prawie 3000 m² przestrzeni służącej do...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz