Łódź chwali się rewitalizacją

Łódź chwali się rewitalizacją

Nizio Design zaprojektowało specjalny koncept promocji Łodzi prezentujący miasto poprzez dokonania w dziedzinie rewitalizacji.

Główną ideą projektu jest pokazanie rewitalizacji jako szansy na rozwój w 3 sferach: ludzie, przestrzeń, ekonomia. Każdy z elementów opracowany jest w 4 wersjach językowych (angielska, niemiecka, francuska i hiszpańska) i może być prezentowany w zestawie bądź jako odrębnie działające narzędzie.

Lekkie aluminiowe komponenty pozwalają na montaż i prezentowanie całości lub pojedynczych elementów w dowolnych warunkach i lokalizacjach na całym świecie. Projekt będzie wykorzystany m.in. w kampanii na rzecz przyznania Łodzi praw do organizacji Wystawy International EXPO 2022.

Całość składa się z manualnej instalacji, prezentacji filmowej, stanowiska multimedialnego, wystawy oraz aplikacji mobilnej.

Uzupełniają je specjalnie zaprojektowany gadżet w formie lustrzanego kubika prezentującego łódzkie budynki oraz scenariusze konferencji pt. „Rewitalizacja jako uniwersalna forma rozwoju miast” w formie dynamicznej moderowanej dyskusji z publicznością przy wykorzystaniu narzędzi przygotowanych w projekcie.

Źródło: materiały prasowe

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!