Nizio Design zaprojektowało specjalny koncept promocji Łodzi prezentujący miasto poprzez dokonania w dziedzinie rewitalizacji.
Główną ideą projektu jest pokazanie rewitalizacji jako szansy na rozwój w 3 sferach: ludzie, przestrzeń, ekonomia. Każdy z elementów opracowany jest w 4 wersjach językowych (angielska, niemiecka, francuska i hiszpańska) i może być prezentowany w zestawie bądź jako odrębnie działające narzędzie.
Lekkie aluminiowe komponenty pozwalają na montaż i prezentowanie całości lub pojedynczych elementów w dowolnych warunkach i lokalizacjach na całym świecie. Projekt będzie wykorzystany m.in. w kampanii na rzecz przyznania Łodzi praw do organizacji Wystawy International EXPO 2022.
Całość składa się z manualnej instalacji, prezentacji filmowej, stanowiska multimedialnego, wystawy oraz aplikacji mobilnej.
Uzupełniają je specjalnie zaprojektowany gadżet w formie lustrzanego kubika prezentującego łódzkie budynki oraz scenariusze konferencji pt. „Rewitalizacja jako uniwersalna forma rozwoju miast” w formie dynamicznej moderowanej dyskusji z publicznością przy wykorzystaniu narzędzi przygotowanych w projekcie.
Źródło: materiały prasowe
Instalacja złożona z 9 modułów
|
Widok z góry na instalację
|
Wystawa
|
Stanowisko multimedialne
|
Wszystkie elementy
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Heradesign oraz Knauf AMF - dwie marki wyspecjalizowane w rozwiązaniach...
czytajStegu to marka z dwudziestoletnią tradycją, która potrafi konkurować ze...
czytajPortfolio pracowni Mirosława Nizio wzbogaciło się o dwa nowe projekty...
czytajDzięki wysokiej jakości produktów, polska branża meblarska jest światowym liderem...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz