Studio brandingowe Redkroft otrzymało nagrodę w konkursie Red Dot Award: Communication Design 2015 za projekt marki Portierge. Nadane wyróżnienie to jedna z najbardziej prestiżowych i uznanych nagród designu na świecie.
Projekt marki salonów ze stolarką budowlaną Portierge zrealizowany przez Redkroft został oceniony przez międzynarodowy skład 27 ekspertów jako wznoszący się ponad rynkowe standardy. Jury doceniło jego kreatywność i wysoką jakość, nadając mu najwyższe odznaczenie w kategorii Brand Design.
Portierge to marka o niecodziennych w porównaniu do konkurencji fundamentach ideologicznych, filozofii pracy, podejściu do odbiorcy i oferowanej mu usługi. Założeniem projektu było przeniesienie tej różnicy na grunt tożsamości wizualnej, tak by nieszablonowe myślenie odróżniające Portierge od konkurencji było widoczne już przy pierwszym kontakcie z marką – tłumaczy Grzegorz Derlukiewicz, account director & partner, Redkroft. Projektując markę Portierge oraz jej identyfikację wizualną ważny był dla nas cel, jaki chciał osiągnąć nasz klient. Efekt to połączenie estetyki i funkcjonalności dla spełnienia potrzeb biznesu.
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zbliżają się Mikołajki. Z tej okazji organizatorzy Łódź Design Festival...
czytajWiemy już kto wygrał ogłoszony przez Muzeum Historii Żydów Polskich...
czytajMinęły czasy meblościanek zabudowanych od góry do dołu, czy ogromnych...
czytajIdea slow design odnosi się do poszanowania natury, samego siebie,...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz