Należący do znanej z designerskich wnętrz, hiszpańskiej sieci Camper, sklep obuwniczy w Melbourne został zaaranżowany przy pomocy 30 tysięcy czerwonych sznurówek.
Jest to dzieło brazylijskiego architekta Marko Brajovica, który wykorzystał we wnętrzu estetykę brazylijskich strojów folklorystycznych.
Przytwierdzone do sufitu włókna tworzą efektowne, zmienne krzywe i uskoki. Zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu metod parametrycznych. Długość poszczególnych włókien została tak dobrana, aby stworzyć dynamiczne fale ziluminowane dodatkowo ciekawym oświetleniem.
Źródło: Dezeen
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Nawiązanie do czarno białej kolorystyki fortepianu - to główna idea...
czytajButik marki MRQT zaprojektowany przez pracownię ROK (Rippmann Oesterle Knauß)...
czytajZnane biuro projektowe MVRDV przekształciło wnętrza dawnej neoklasycznej kaplicy w...
czytajZnani nam dobrze projektanci z krakowskiej pracowni MOCOLOCCO prezentują swoją...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz