Należący do znanej z designerskich wnętrz, hiszpańskiej sieci Camper, sklep obuwniczy w Melbourne został zaaranżowany przy pomocy 30 tysięcy czerwonych sznurówek.
Jest to dzieło brazylijskiego architekta Marko Brajovica, który wykorzystał we wnętrzu estetykę brazylijskich strojów folklorystycznych.
Przytwierdzone do sufitu włókna tworzą efektowne, zmienne krzywe i uskoki. Zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu metod parametrycznych. Długość poszczególnych włókien została tak dobrana, aby stworzyć dynamiczne fale ziluminowane dodatkowo ciekawym oświetleniem.
Źródło: Dezeen
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Ten lokal powstał z sentymentu do „tradycyjnego” polskiego fast foodu...
czytajPo 10 latach architekt Andrzej Burawski stanął przed zadaniem przearanżowania...
czytajW przestrzeniach sprzedażowych każdy centymetr kwadratowy powierzchni musi być starannie...
czytajOśrodkiem stomatologicznym, który dzięki nowoczesnej architekturze i wzornictwu zerwał ze...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz