Należący do znanej z designerskich wnętrz, hiszpańskiej sieci Camper, sklep obuwniczy w Melbourne został zaaranżowany przy pomocy 30 tysięcy czerwonych sznurówek.
Jest to dzieło brazylijskiego architekta Marko Brajovica, który wykorzystał we wnętrzu estetykę brazylijskich strojów folklorystycznych.
Przytwierdzone do sufitu włókna tworzą efektowne, zmienne krzywe i uskoki. Zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu metod parametrycznych. Długość poszczególnych włókien została tak dobrana, aby stworzyć dynamiczne fale ziluminowane dodatkowo ciekawym oświetleniem.
Źródło: Dezeen
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Projektanci z pracowni smallna zaprojektowali wnętrza showroomu marki risk made...
czytajSieć bistro Rajskie Jadło odświeżyła wnętrze swojego lokalu zlokalizowanego w...
czytajPięć nowych butików dla mediolańskiego projektanta mody Neila Barretta zaprojektowała...
czytajAgencja marketingowa Clemenger BBDO w australijskim Sydney, została zaprojektowana przez...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz