Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zapraszamy na kolejny wywiad z cyklu ,,Rozmowy z architektem”.
czytajPrzemysłowe dzielnice Londynu zainspirowały znanego brytyjskiego projektanta do stworzenia unikalnej...
czytajGrynasz Studio to pracownia wielokrotnie doceniana na rynku międzynarodowym. ...
czytajŻycie Johna Maedy, profesora MIT (Massachusetts Institute of Technology) Media...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz