Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zapraszamy na kolejny wywiad z cyklu ,,Rozmowy z architektem”. Tomasz...
czytajJeden z największych amerykańskich magazynów poświęconych projektowaniu wnętrz Interior Design...
czytajStandardowa klasyka to już przeżytek. Firmy starają się, aby powierzchnie...
czytajJonathan Ive zajął się projektowaniem mebli do nowej siedziby Apple.
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz