Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
„Kolory” to hasło tegorocznej wystawy Oskara Ziety na targach IMM,...
czytajFenek Studio, Michał Loba i Nikodem Szpunar to najlepsi projektanci...
czytajZapraszamy na kolejny wywiad z cyklu 'Rozmowy z architektem'....
czytajMawiał, że dobry design musi być funkcjonalny, a funkcjonalność powinna...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz