Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Piękniejsza przyszłość? Architekt Thomas Heatherwick pokazuje pięć ostatnich projektów zawierających...
czytajBył czołowym przedstawicielem francuskiego wzornictwa XX wieku. Nieustannie eksperymentował z...
czytajPo latach pracy w teatrze i operze, w 2018 roku...
czytajZapraszamy na kolejny wywiad z cyklu ,,Rozmowy z architektem”.
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz