Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Onto, czyli Anna Wręga i Kaja Nosal. Historia tej pracowni...
czytajMawiał, że dobry design musi być funkcjonalny, a funkcjonalność powinna...
czytajProjektowanie współczesnych przestrzeni publicznych to niezwykła przygoda. Składa się na...
czytajJak wygląda pozycja kobiet w branży architektonicznej? Kilka słów wyjaśnienia...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz