Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zapraszamy na kolejny wywiad z cyklu 'Rozmowy z architektem'....
czytajJedyną drogą do profesjonalizacji zawodu architekta wnętrz jest przejęcie odpowiedzialności...
czytajPiękniejsza przyszłość? Architekt Thomas Heatherwick pokazuje pięć ostatnich projektów zawierających...
czytajProjektowanie współczesnych przestrzeni publicznych to niezwykła przygoda. Składa się na...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz