Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zapraszamy na kolejny wywiad z cyklu ,,Rozmowy z architektem”. Ewa...
czytajWywiad z laureatami konkursu KOŁO ,,Projekt Łazienki 2022"
czytajIstnieją pewne kody kulturowe związane z kolorami, prawa socjologiczne,...
czytajStworzył markę, która osiągnęła rangę zjawiska popkulturowego. Nadgryzione jabłko –...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz