Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zapraszamy na kolejny wywiadu z cyklu 'Rozmowy z architektem'....
czytajWywiad z jednym ze współczesnych designerów, który zdobył międzynarodowe uznanie...
czytajProjektowanie współczesnych przestrzeni publicznych to niezwykła przygoda. Składa się na...
czytajProjektantka Emily Pilloton przeniosła się na wiejskie obszary hrabstwa Bertie...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz