Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Onto, czyli Anna Wręga i Kaja Nosal. Historia tej pracowni...
czytajPaula Scher podsumowuje swoją karierę projektantki (stworzyła liczne okładki albumów...
czytaj„Kolory” to hasło tegorocznej wystawy Oskara Ziety na targach IMM,...
czytajProjektant Ross Lovegrove przybliża swoją filozofię "wolnego od tłuszczu" designu...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz