Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Mówiąc o nauce, jako o swoim głównym źródle inspiracji, Mathieu...
czytajDopiero gdy przestaniemy musieć głośno mówić, czym jest design i...
czytajKarolina Zimnicka, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, łączy rzemiosło...
czytajStandardowa klasyka to już przeżytek. Firmy starają się, aby powierzchnie...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz