Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce... Więcej informacji
Biura, w których pracownicy siedzą przy równo wydzielonych, przypominających szachownicę stanowiskach pracy, odchodzą już w przeszłość. Firmy zdają sobie sprawę z tego, że dzisiaj biuro, w którym mieści się ich siedziba, to nie tylko odzwierciedlenie pozycji firmy na rynku i wyznacznik prestiżu. Prestiż być może nadal jest właściwym słowem, ale jego forma jest zupełnie inna niż kiedyś. Pracodawcom coraz bardziej zależy na tym, jakie wrażenie zrobią ich biura na partnerach biznesowych i pracownikach tzw. generacji Y i, a przede wszystkim, jak będą się w tych biurach czuć.
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz