Projekt wnętrz biurowych adidas Poland

dodano: 24.07.2013r.

„Mówiące wnętrze”

Głównymi celami projektantów było stworzenie biur, które w jasny i oczywisty sposób będą świadczyć o użytkowniku, a także podkreślenie charakteru obu marek – nowoczesności, dynamiczności i promocji zdrowego trybu życia. Ważnymi aspektami były również odpowiednie oświetlenie oraz akustyka. Ponadto, ekologia stanowi nadrzędny czynnik kształtujący wnętrza, który w naturalny sposób wynika z lokalizacji biura.
Podział funkcjonalny został stworzony z myślą o specyficznych potrzebach adidas Group. Projektantom zależało na twórczym rozwinięciu korporacyjnych wytycznych oraz wypracowaniu nowej jakości w tym, co zostało narzucone przez inwestora.

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!