W biurach nadal popularne są pomieszczenia, gdzie na otwartej przestrzeni pracuje nawet kilkanaście osób. Jednakże coraz więcej firm uzupełnia je o strefy typu lounge.
Od dawna w projektowaniu powierzchni biurowych rządzi minimalizm - postrzegany jako oznaka profesjonalizmu i dobrego smaku.
Mocno zyskuje teraz na popularności styl skandynawski, czyli klasyczne bryły, prostota i elegancja, połączone z ciekawym wzornictwem i kolorowymi dodatkami. Zmieniają się obicia krzeseł biurowych, pojawiają się na nich wzory znane z modowych wybiegów.
Strefy typu lounge, czyli strefy do pracy indywidualnej, w odosobnieniu, sprzyjające skupieniu i kreatywności zaczynają konkurować z powszechnymi dotąd przestrzeniami open-space.
Oczywiście nadal popularne są pomieszczenia, gdzie na otwartej przestrzeni pracuje nawet kilkanaście osób. Jednakże coraz więcej firm uzupełnia je o strefy typu lounge. Sprzyjają temu mobilne technologie, które znoszą ograniczenia związane z kablami od telefonów czy komputerów – pracownicy korzystają dziś z laptopów, smartfonów i bezprzewodowego internetu Wi-Fi.
Strefy typu lounge, wyposażone są w miękkie, przytulne meble, które mają sprzyjać budowaniu mniej formalnej atmosfery i bardziej kreatywnej atmosferze. Według psychologów biznesu, takie rozwiązania sprzyjają innowacyjnym pomysłom i wzmacniają komunikację w zespole.
Elementy funkcjonalne - czyli meble, zgodnie z najnowszymi trendami mają być nie tylko wygodne w użytkowaniu ale i kolorowe, wesołe, ciekawe, zaskakujące. Taki wystrój sprawia, że pracownicy czują się mniej formalnie i ta tendencja dominuje przede wszystkim w firmach, których wyróżnikiem jest kreatywność.
Źródło: Adgar
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Odpowiednie oświetlenie do łazienki jest absolutnym wymogiem ponieważ to tam...
czytajĆmielowskie rzeźby porcelanowe nazywane figurkami, na przestrzeni ponad dwóch wieków...
czytajZwycięzcy Archiproducts Design Awards 2023 zostali ogłoszeni podczas gali w...
czytajMiędzynarodowa wirtualna kampania promocyjna "MADE IN PORTUGAL naturally"
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz