Celem konkursu jest zaprojektowanie i wykonanie plakatu. Zwycięski plakat będzie wykorzystany w kampanii promocyjnej II edycji YSC, m.in. na stronie internetowej YSC, w newsletterach, publikacjach w mediach, portalach internetowych itp. Zawiśnie w wielu miejscach w Krakowie oraz w miejscu wydarzenia YSC. Podczas trwania YSC będą wyświetlane wszystkie (lub wyselekcjonowane) plakaty konkursowe.
Zwycięski plakat wybiorą Organizatorzy YSC. Dodatkowo, w trakcie trwania Konkursu, na zgłoszone prace mogą głosować internauci, którzy również wybiorą swojego zwycięzcę. Wśród głosujących zostaną rozlosowane nagrody, ufundowane przez Let’s Funky! oraz Familove.
Yard Sale Cracow – to krakowskie targi promujące polskich projektantów działających w sferze fashion, design, hande-made. Jest to wydarzenie wyjątkowe, w którym uczestniczą cenione marki, absolwenci szkół artystycznych oraz początkujący twórcy. YSC odbywa się cyklicznie cztery razy w roku jako jednodniowe wydarzenie, umożliwiające nie tylko atrakcyjne zakupy od polskich projektantów, ale także udział np. w warsztatach fotograficznych. II edycja YSC odbędzie się 17 listopada w samym centrum Krakowa, w Klubie Pauza.
Nagrody:
1. Zwycięzca Konkursu otrzyma Aparat LOMO La Sardina 8Ball
2. Zwycięzca Internautów otrzyma produkty marki Let’s Funky! oraz Familove
3. Wylosowany Internauta, który oddał głos w konkursie otrzyma produkty marki Let’s Funky! oraz Familove.
Czas trwania konkursu: 19 października -4 listopada 2012 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 5 listopada.
Zgłoszenia
Zasady konkursu
Informacje o konkursie: [email protected]
Sponsorzy konkursu: Lomografia.pl / Let’s Funky! / Familove
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Przedmiotem konkursu jest aranżacja ażurowego sześcianu, inspirowana stylem kreacji znanego/wybranego...
czytajInstytut Włókiennictwa w Łodzi ogłosił konkurs na najlepszy projekt nowego...
czytajOd 8 maja do 30 czerwca zbierane są zgłoszenia do...
czytajRusza II edycja konkursu pod nazwą „Rytm Światła a sposób...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz