The Baltic Goes Digital to otwarty konkurs na projekty artystyczne, które wykorzystują media lokacyjne, mobilne, bądź działające na platformie internetowej, w celu stworzenia wizji nieistniejącego, wyimaginowanego Bałtyckiego miasta.
Konkurs adresowany jest do artystów i projektantów, zarówno indywidualnych jak i w zespołach, których prace badają i redefiniują ideę sztuki w przestrzeni publicznej.
Przedmiotem konkursu jest skomponowania interaktywnych przestrzeni łączących kulturalne i urbanistyczne aspekty miast położonych nad Bałtykiem, korzystając z możliwości internetowego poznawania świata. Wykreowane miasta, stworzone digitalnie, mogą być zarówno połączeniem tych już istniejących, ich poszerzeniem, czy ulepszeniem, ale mogą być także utopijną wizją jednego bałtyckiego miasta unoszącego się ponad naszą rzeczywistość, albo raczej web-równolegle do niej.
Szczegóły, regulamin i formularz zgłoszenia do konkursu dostępne na stronach:
http://artline-southbaltic.eu/contest/
www.nck.org.pl
www.ggm.gda.pl
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 16 lipca 2012 r.
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Chcesz być częścią międzynarodowej inicjatywy i wygrać 3 tysiące euro?...
czytajSpośród 523 zgłoszonych projektów, jury wyłoniło 10 najlepszych prac, które...
czytajOgłoszono wyniki konkursu na projekt modernizacji toalet publicznych w Spodku,...
czytajArchitekt Jakub Szczęsny często pracował nad nietypowymi projektami. Tym razem...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz