Jabłka Adama (www.jablkaadama.com) to nowy sklep na mapie Poznania ze sprzętem firmy Apple. Jego młodzi właściciele planowali zbudować świeży, ciekawy wizerunek swojego biznesu, dlatego do pomocy wybrali architektów z mode:lina, którzy stworzyli projekt aranżacji wnętrza sklepu. Identyfikacja wizualna marki Jabłka Adama została od podstaw stworzona przez agencję MINIMA.
Architektów zainspirowała sprytnie wymyślona nazwa - połączenie jabłek z nazwy marki Apple i imienia właściciela - Adama. Motywem przewodnim stały się same owoce i wszystko co się z nimi kojarzy.
Typowy stół ekspozycyjny został zastąpiony mobilnym straganem, zbudowanym z drewnianych ram. Podobnie punkt obsługi klienta, który jest wielką drewnianą ladą na kółkach.
Drewniane skrzynki, w których zwykle sprzedaje się owoce, powędrowały na sklepową ścianę i teraz służą do prezentacji produktów.
Wzdłuż okien projektanci umieścili wygodną ławkę z poduszkami, które ocieplają klimat sklepu i pozwalają na komfortowe spędzanie czasu w trakcie zakupów.
Jako że papierowe torby służą do pakowania jabłek, architekci wpadli na pomysł wykorzystania ich przy budowie instalacji na ścianach salonu. Powielone i nałożone jedna na drugą tworzą wyróżniający się i jednocześnie surowy, ekologiczny detal.
Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!