Projektanci z mode:lina stworzyli pop-up store dla szwedzkiego producenta zegarków Triwa.
„19 listopada, w Galerii Malta w Poznaniu otwarto pierwszy w Polsce 'sklep-stoisko' marki, która z przedmiotów użytkowych tworzy prawdziwe dzieła sztuki. Dzięki współpracy z niezwykle utalentowaną parą architektów Jerzym Woźniakiem i Pawłem Garusem, założycielami pracowni architektonicznej mode:lina, sklep sam w sobie stał się również małym designerskim eksponatem, idealnie wpisującym się w filozofię marki.”
- TRIWA Polska
Wytyczne inwestora:
- maksymalnie wyeksponować stylistykę produktów i branding marki,
- bardzo niski budżet (sklep na pięć tygodni),
- budowa sklepu powinna trwać mniej niż 8 godzin.
- materiały łatwe do zutylizowania.
Do budowy pop-up store'u wykorzystano kartony służące do transportu towaru – jest to surowiec dostępny, łatwy do recyklingu i przede wszystkim tani i zaskakująco trwały. Całość uzupełniona o szklane akwaria (30x30 cm) świetnie nadały się do budowy stoiska. Całość została wzmocniona konstrukcją z grubej tektury.
Po demontażu sklepu kartony znów posłużą do transportu, a akwaria do budowy pop-up store'u w nowej lokalizacji.
Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!