„Będąc fanami japońskiego zdrowego stylu życia, chcemy zaoferować Wam nowe, niebanalne spojrzenie na sushi.” – Tokyo Tey
W zakupowym centrum Poznania architekci z pracowni mode:lina™ zaprojektowali pierwszy sklep z sushi w mieście. Taka formuła sprzedaży sushi z powodzeniem funkcjonuje już w dużych europejskich miastach.
Projektanci postawili na minimalistyczne i transparentne wnętrze pozwalające szybko ogarnąć wzrokiem cały asortyment oraz na bieżąco obserwować poczynania sushi mastera przez duże przeszklenia na antresoli.
Branding oraz kolorystyka zostały zaprojektowane przez Annę Markowską (http://www.annamarkowska.com/ ) i nawiązują bezpośrednio do charakterystycznych kolorów sushi, a we wnętrzu dominują biel i czerń uzupełnione pasem różnokolorowych trójkątów.
Motyw trójkątów pojawia się również na rozświetlonej ladzie, podwieszonej nad nią białej stalowej kratownicy oraz kasetonach zdobiących ciemny, wysoki sufit.
Lada sprzedażowa oprócz swojej funkcji spełnia również rolę rzeźby ściągającej wzrok przechodniów przez dużą witrynę. Białe stalowe panele lady rozdziela siatka świetlistych linii, które efektownie odbijają się w wypolerowanej betonowej posadzce.
Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!