Z okazji dwudziestolecia istnienia, firma Porta KMI ogłasza konkurs 'Operacja redesign', którego celem jest przeprojektowanie jej logo.
Przedmiotem konkursu jest wykonanie projektu graficznego logo Porta w oparciu o dotychczasowy projekt. Nowy logotyp powinien jednoznacznie kojarzyć się z firmą Porta, łącząc jej dobrze rozumiany tradycyjny charakter z nowoczesnymi aspiracjami i profesjonalizmem. Logo powinno zawierać frazę „Porta Drzwi” i nie powinno znacząco różnić się od obecnego. Celem projektu jest jedynie unowocześnienie, odświeżenie dotychczasowego logo.
Za zwycięski projekt, który wybierze Komisja Konkursowa, przyznana zostanie nagroda w wysokości 3000 zł brutto.
Termin nadsyłania projektów: 30 kwietnia 2012 r.
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
9.11 rozpoczął się konkurs na tworzenie projektu koncepcyjnego aranżacji wnętrza...
czytajRuszyła już trzecia edycja konkursu Grolsch Bottle Art 2014, w...
czytajDo 15 lutego 2012 r. można zgłaszać projekty do 39...
czytajKto zwyciężył w konkursie Roca One Day Design Challenge?
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz