OPERACJA redesign 2012

OPERACJA redesign 2012

Z okazji dwudziestolecia istnienia, firma Porta KMI ogłasza konkurs 'Operacja redesign', którego celem jest przeprojektowanie jej logo.

Przedmiotem konkursu jest wykonanie projektu graficznego logo Porta w oparciu o dotychczasowy projekt. Nowy logotyp powinien jednoznacznie kojarzyć się z firmą Porta, łącząc jej dobrze rozumiany tradycyjny charakter z nowoczesnymi aspiracjami i profesjonalizmem. Logo powinno zawierać frazę „Porta Drzwi” i nie powinno znacząco różnić się od obecnego. Celem projektu jest jedynie unowocześnienie, odświeżenie dotychczasowego logo.

Za zwycięski projekt, który wybierze Komisja Konkursowa, przyznana zostanie nagroda w wysokości 3000 zł brutto.

Termin nadsyłania projektów: 30 kwietnia 2012 r.

Więcej informacji

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!