Konkurs na plakat "a nuż, widelec"

Konkurs na plakat "a nuż, widelec"

Fundacja Fabryki Norblina wraz z Grupą Capital Park, pomysłodawcą i inwestorem projektu rewitalizacji Fabryki Norblina na warszawskiej Woli ruszają z konkursem „A nuż, widelec”.

Regulamin konkursu  na plakat "a nuż, widelec"

Cel konkursu:
"Naszym celem jako Fundacji jest uświadamianie roli sztuki w społeczeństwie oraz pielęgnowanie i promowanie znaczenia kultury w codziennym życiu. Pragniemy wspierać młodych, zdolnych artystów, dodawać im wiatru w skrzydła i zachęcać do aktywności artystycznej. Fundamentem naszych działań jest historia pierwszych właścicieli Fabryki Norblina, pasjonatów sztuki i hojnych darczyńców, którzy wspierali cele kulturalne i społeczne, a my postawiliśmy sobie za cel kontynuację tej filantropijnej i kulturalnej spuścizny rodziny Norblinów. Stąd zrodził się pomysł na konkurs dla artystów na plakat ilustrujący platery, czyli produkty niezwykłe – z przeszłością, historią i duszą. Jesteśmy ciekawi wizualnego języka młodych twórców i tego jak widzą norbliniany swoimi oczami."
Patrycja Słomczyńska
Fundacja Fabryki Norblina

Uczestnicy konkursu:
Konkurs graficzny kierowany jest do studentów i absolwentów uczelni artystycznych oraz twórców amatorów, których fascynuje sztuka plakatu. Uczestnikami konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, w wieku do 36 lat.
Prace konkursowe oceniane będą na podstawie prezentowanej wartości artystycznej, zgodności z tematyką konkursu oraz nowego ujęcia kontekstu platerów, przy zachowaniu w pracy wartości historycznej tematu.

Jury konkursu:
W składzie Jury znaleźli się wybitni artyści sztuki plakatu: Marcin Władyka (laureat licznych konkursów projektowych i wykładowca Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie), Mariusz Knorowski (dyrektor Muzeum Plakatu w Warszawie), Tomasz Bogusławski (profesor Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku), Agnieszka Ziemiszewska (profesor na Wydziale Sztuki Nowych Mediów Polsko-Japońskiej Akademii Technologii Informacyjnych w Warszawie) oraz Elżbieta Chojna (artystka nezależna, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie). W Jury konkursu zasiądzie także dyrektor operacyjna rewitalizowanej Fabryki Norblina, Kinga Nowakowska, członkini zarządu Grupy Capital Park.

Nagrody:
I Nagroda – 8.000 zł
II Nagroda – 5.000 zł
III Nagroda – 3.000 zł
2 x Wyróżnienie – 2.500 zł (każde)
Nagroda Internautów – 2.000 zł

Terminy:
Termin zgłaszania prac - do 20 lipca 2020 roku, do godziny 12:00.
Ogłoszenie wyników - 17 sierpnia 2020 roku.

Więcej informacji o konkursie znajdziesz tu: https://fundacjafabrykinorblina.pl/konkurs-a-nuz-widelec/

Konkurs na plakat "a nuż widelec"

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!