Termin zgłoszeń do Young Creatives przedłużony do 30 stycznia!

Termin zgłoszeń do Young Creatives przedłużony do 30 stycznia!

Jeszcze do 30 stycznia 2012 r. można zgłaszać zespoły złożone z młodych twórców, którzy nie ukończyli 28 roku życia, w kategoriach: PRINT, CYBER, FILM, DESIGN, PR oraz młodych marketerów (do 30 roku życia) w kategorii YOUNG CLIENTS. Również do 30 stycznia młodzi mediowcy mogą zgłaszać się w kategorii Young Media Lions.

Zakwalifikowane do konkursu zespoły pracują nad briefem przygotowanym przez firmy i instytucje partnerskie. Ich prace oceniają jurorzy Polskiego Konkursu Reklamy KTR i konkursu Media Trendy w odpowiednich kategoriach. Nagrodą dla zwycięskich teamów w poszczególnych kategoriach jest udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2012.

Uczestnicy konkursu otrzymują brief i mają 24 godziny na przygotowanie:

PRINT – layout’u reklamy prasowej

CYBER – kreacji banerowej

FILM – nakręcenie, a następnie zmontowanie filmu za pomocą telefonu komórkowego (w 48 godz.)

MEDIA – innowacyjnej strategii mediowej

DESIGN – identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania

PR – strategii działań PR

CLIENTS – briefu kreatywnego

Konkurs jest również organizowany dla studentów w kategoriach Print, Film, Cyber, Design oraz Directors.

Young Creatives to specjalny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. Jest platformą wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie.

Eliminacje odbędą się w dniach 13.02-24.02 2012 r. w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie.

Dodatkowe informacje na stronach:

Young Creatives: www.young.ktr.org.pl oraz

Young Media Lions: www.mediatrendy.pl

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!