Wnętrze biurowe od studia Workplace

Wnętrze biurowe od studia Workplace

Neonowe napisy na ścianach to motyw przewodni wnętrza biurowego studia Workplace, zrealizowanego w centrum innowacji jednej z największych grup mediowych w Polsce.

„Neonowe biuro”, bo tak właśnie nazywane jest przez architektów z Workplace, zlokalizowane jest w Warszawie. To centrum innowacji grupy medialnej, która jest wydawcą wielu popularnych czasopism i portali internetowych. Twórcza przestrzeń, inspirująca pracowników do nowych pomysłów, została zaprojektowana od A do Z. Jej głównym motywem okazał się neon – niegdyś symbol nowoczesności, który promował to, co innowacyjne. Klient i wykonawca postawili na wyraziste, loftowe wnętrza w stylu garażowym. Przestrzeń biurowa przypomina nieco kawiarnie. W projekcie dużo jest surowej cegły, metalowych dodatków oraz kolorów. Te w połączeniu z krzykliwymi grafikami na ścianach, nadają każdemu pomieszczeniu innego charakteru. Całą powierzchnię łączy podstawowe zamierzenie projektu – pobudzanie wyobraźni, swobodnej wymiany myśli i innowacyjnych pomysłów.


Wnętrze biurowe

Surowe ściany i oryginalne grafiki we wnętrzu biurowym

To, co przede wszystkim rzuca się w oczy po odwiedzinach w „Neon Innovation Hub” to fakt, że na niemal każdej ze ścian znajduje się obrazkowa grafika. Od samego wejścia gości i pracowników witają charakterystyczne strzałki. Centrum to wiele sal konferencyjnych, gdzie każda z nich ma w sobie swój niepowtarzalny i charakterystyczny styl. To między innymi geometryczne kształty na podłodze oraz wielość barw. Pokoje na szklanymi drzwiami kryją to, co jest znakiem rozpoznawczym dla każdej z marki, której właścicielem jest firma. Na ścianach z cegły pojawiły się natomiast świetlne, neonowe napisy, które także nawiązują do konkretnych produktów, a także podkreślają przestrzenie nastawione na poszukiwanie pomysłów.

Wnętrze biurowe

Niepowtarzalne wrażenia wizualne w neonowym pokoju od Workplace

To, co jest absolutną nowością w świecie innowacyjnych firm, to specjalnie zaprojektowany showroom medialny. Futurystyczny, „świetlny” pokój to niczym symulacja wybranej marki przedsiębiorstwa. Sterowane głosowo, inteligentne pomieszczenie może, zgodnie z życzeniem, w każdej chwili zmienić tryb, przełączając się na inną kolorystykę i efekty wizualne związane z konkretnym produktem. Bez wątpienia spotkanie w takim otoczeniu sprzyja burzy mózgów i nowoczesnym projektom realizowanym za murami tego niezwykłego miejsca.

Wnętrze biurowe - metryczka projektu wnętrza

Projekt wnętrz: Workplace
Powierzchnia: 1680 m2
Realizacja: 2018
Lokalizacja: Warszawa
Źródło: materiały prasowe

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Podaj kod z obrazka

*

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!