Nowe biuro Aon w Krakowie

Nowe biuro Aon w Krakowie

Cztery piętra, 10 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, ponad 60 sal do spotkań, pokoje relaksu oraz kilkadziesiąt alternatywnych miejsc do pracy poza biurkiem. Takie właśnie przyjazne pracownikom biuro stworzył Aon. W styczniu do nowego biura  mieszczącego się na terenie  krakowskiego kompleksu biurowego Enterprise Park przeniosło się ponad 1100 pracowników firmy.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Siłownia w budynku Starej Poczty

Pracujesz, gdzie chcesz i jak chcesz

Projekt wnętrza jest realizacją wdrożonej w firmie koncepcji Activity Based Working. To styl pracy, który zakłada, że pracownicy nie mają na stałe przypisanych biurek, ale mogą swobodnie zmieniać stanowiska w zależności od upodobań, nastroju czy zadań do wykonania.

– Planując wystrój naszego nowego biura, wzięliśmy pod uwagę różnorodność pracowników Aon i za cel postawiliśmy sobie zapewnienie wszystkim optymalnych warunków do pracy. Stworzyliśmy środowisko, w którym każdy znajdzie miejsce dla siebie – mówi John Lyons, Aon Krakow Centre Location Lead.

Dla pracowników dostępne są zarówno klasyczne przestrzenie open space, jak i biurka do pracy na stojąco z regulowaną wysokością, sofy z wyciszonymi ściankami, biurka-bieżnie, oraz pokoje bez technologii, sprzyjające rozmowie. Takie rozwiązania mają pomóc w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników, rozwijać ich kreatywność i innowacyjność, a także wspierać współpracę i budowanie relacji.

Biuro zaprojektowane przez pracowników

Firma rozpoczęła realizację projektu nowego biura we wrześniu 2016. Poszczególne etapy projektowania i urządzania wnętrza poprzedziły konsultacje z pracownikami. Mogli oni ocenić dotychczasowe działania i zaproponować rozwiązania ułatwiające wykonywanie codziennych obowiązków. Mieli też wpływ elementy wystroju wnętrz nowego biura.

– Jesteśmy zdania, że sami pracownicy najlepiej wiedzą, czego potrzebują, by poczuć się w miejscu pracy w pełni komfortowo. Dlatego to im oddaliśmy głos w wielu kwestiach, takich jak dobór mebli, nazewnictwo sal konferencyjnych, a także wyposażenie pokoi wellbeing – opowiada Ted Winterbottom, Programme Manager w Aon.

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Podaj kod z obrazka

*

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!