Celem Konkursu jest wyłonienie wykonawcy systemu identyfikacji wizualnej Centrum Kultury w Gdyni po zmianie nazwy na Gdyńskie Centrum Kultury oraz miejsca swojej siedziby. Identyfikacja ma nawiązywać do charakteru dotychczasowej i planowanej działalności oraz charakteru i prestiżu nowej lokalizacji – modernistycznego budynku Konsulatu Kultury (dawny Dom Marynarza Szwedzkiego).
Konkurs ma charakter otwarty – dwuetapowy i składa się z następujących etapów:
I etap – przedstawienie portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.
II etap:
- wykonanie przez 5 wybranych podmiotów 2 wstępnych koncepcji logo wraz z przykładowymi propozycjami użycia znaku,
- wybór zwycięzcy
- przygotowanie przez niego pełnego systemu identyfikacji wizualnej.
Nagrody:
Nagroda główna – 15000 zł brutto
Terminy:
1. Nadsyłanie portfolio – do 14 marca 2018
2. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 22 marca 2018
3. Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – do 20 kwietnia 2018
4. Wyłonienie zwycięzcy – 11 maja 2018
5. Przygotowanie księgi identyfikacji wizualnej zgodnej z Załącznikiem nr 1 – do 15 czerwca 2018
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Firmy Homplex i CAD Projekt K&A zapraszają projektantów do udziału...
czytajZaaranżuj wnętrze Studia Qulinarnego i wygraj 2000zł
czytajZnamy już zwycięzców konkursu "Wnętrze w stylu boho - sypialnia"....
czytajWe współpracy z pracowniami Goczołowie Architekci Studio Autorskie i OVO...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz