Celem Konkursu jest wyłonienie wykonawcy systemu identyfikacji wizualnej Centrum Kultury w Gdyni po zmianie nazwy na Gdyńskie Centrum Kultury oraz miejsca swojej siedziby. Identyfikacja ma nawiązywać do charakteru dotychczasowej i planowanej działalności oraz charakteru i prestiżu nowej lokalizacji – modernistycznego budynku Konsulatu Kultury (dawny Dom Marynarza Szwedzkiego).
Konkurs ma charakter otwarty – dwuetapowy i składa się z następujących etapów:
I etap – przedstawienie portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.
II etap:
- wykonanie przez 5 wybranych podmiotów 2 wstępnych koncepcji logo wraz z przykładowymi propozycjami użycia znaku,
- wybór zwycięzcy
- przygotowanie przez niego pełnego systemu identyfikacji wizualnej.
Nagrody:
Nagroda główna – 15000 zł brutto
Terminy:
1. Nadsyłanie portfolio – do 14 marca 2018
2. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 22 marca 2018
3. Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – do 20 kwietnia 2018
4. Wyłonienie zwycięzcy – 11 maja 2018
5. Przygotowanie księgi identyfikacji wizualnej zgodnej z Załącznikiem nr 1 – do 15 czerwca 2018
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
To już szósta edycja konkursu Mazda Design skierowanego do studentów,...
czytajRuszyła druga edycja międzynarodowego konkursu poświęconemu projektowaniu wnętrz Antalis Interior...
czytajJakie projekty będą się zmagać w finale konkursu 'make me!'?...
czytajGrupa Sztuka Architektury już po raz dziewiąty zaprasza do wspólnego...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz