Celem Konkursu jest wyłonienie wykonawcy systemu identyfikacji wizualnej Centrum Kultury w Gdyni po zmianie nazwy na Gdyńskie Centrum Kultury oraz miejsca swojej siedziby. Identyfikacja ma nawiązywać do charakteru dotychczasowej i planowanej działalności oraz charakteru i prestiżu nowej lokalizacji – modernistycznego budynku Konsulatu Kultury (dawny Dom Marynarza Szwedzkiego).
Konkurs ma charakter otwarty – dwuetapowy i składa się z następujących etapów:
I etap – przedstawienie portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.
II etap:
- wykonanie przez 5 wybranych podmiotów 2 wstępnych koncepcji logo wraz z przykładowymi propozycjami użycia znaku,
- wybór zwycięzcy
- przygotowanie przez niego pełnego systemu identyfikacji wizualnej.
Nagrody:
Nagroda główna – 15000 zł brutto
Terminy:
1. Nadsyłanie portfolio – do 14 marca 2018
2. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 22 marca 2018
3. Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – do 20 kwietnia 2018
4. Wyłonienie zwycięzcy – 11 maja 2018
5. Przygotowanie księgi identyfikacji wizualnej zgodnej z Załącznikiem nr 1 – do 15 czerwca 2018
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Znamy Laureatów konkursu konkursu Pure Design Contest by Wooden Story.
czytajOgłoszono międzynarodowy konkurs na projekt pawilonu, którego celem jest połączenie...
czytajPlatforma APR ogłosiła konkurs Urban Design & Architecture Design Awards...
czytajRozpoczęła się druga edycja konkursu Gdynia City Transformers. W tym...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz